onsdag 11 juni 2008

11. Önskelistan

Här kommer den efterlängtade önskelistan. En dag på er, skynda skynda.

1. Snälla barn. Nej helvete just, jag har ju inga barn



2. Vackert väder



3. En bil



4. En styck fridgemate Mountain Dew
5. Ett skivkontrakt
6. John Frusciantes alla album
7. SMS
8. Presentkort på BR leksaker

Sen har jag glömt att skriva det:

Efter avslutningen förra veckan kom en man fram till mig. Sade "David" och tittade in i mina ögon. Charlies far. Jag tog hans hand och hälsade. Han räckte över mig ett kuvert och sade: grattis. Mamma Charlie kom också fram och skakade hand. Sade grattis även hon.
Vad var i kuvertet? Ett presentkort på Spaaks konditori i Tumba på 500 spänn, och så hade han skrivit "Glöm inte att fika" i det.

TACK! Du är bäst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på efterskott!!!

Anonym sa...

Grattis i efterskott :)