onsdag 4 juni 2008

22. Herre. Jävla. Gud.

För det första: är man inte jääävligt självgod om man gör en frågesport om sig själv?

Jo. Emil, a.k.a. "Singing-Bee Emil", är ju som bekant klassföreståndare för 9:2 (jag går i 9:5). Han började där efter sportlovet. Eller fan, var det påsk? Ja, det tror jag. Påsklovet. Idag när alla nior var på Djurgården kommer han fram till Charlie och säger "Charlie! (på vanligt gayigt vis) Vi har en tävling i klassen. Om mig".

OK, jag kan lite om mina lärare. Richard är född den 5:e oktober, då har Bror namnsdag. Tommy bor i Hägersten. Andreas skryter om att Bandhagen ligger fyra stationer från Globen. Men jag vet inte mer.

Så här har ni tävlingen. Frågesporten om Emil (som han alltså har suttit hemma och skrivit själv). Skratta och ha kul. Det här är humor på hög nivå. Riktigt hög nivå. (klicka på bilden)



Så bara för att jag blir så jävla irriterad så har jag gjort en egen tävling. Frågesporten om David. Och precis som Emil, så har jag gjort e utslagsfråga IFALL att några har samma antal rätt. Klicka på länken och ladda ner doc.-filen. Lycka till!

http://www.2shared.com/file/3388253/8eaa45ab/Frgesport.html

PS. Om du ser detta Emil så tycker jag om dig. Du är riktigt elegant vid klaviaturen. Du sjunger förträffligt, även om några toner klingar fel. Men att göra en frågesport, och en sådan frågesport är lite väl. DS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena David!

Jo visst lyckades jag hitta hit! :)
Anledningen till att jag gjorde en frågesport om mig själv var för att jag i måndags på återsamlingen hade gjort en frågesport om eleverna i min basgrupp. Efter det blev jag beordrad att skriva ihop en frågesport om mig själv vilket jag då hade gjort.

Jag förstår dock om du ser det som egoistiskt men det var inte menat på så vis :)

Och låter jag verkligen gay? :) Well, om det blir till någon klarhet så är jag i alla fall inte gay, fastän många gärna vill tro det.

Ha en fantastisk sommar!

Anonym sa...

HAHAHA!! det där med gay va kul :P