fredag 6 juni 2008

18. Jag vill inte se din lista

David, David, David och åter igen David. För det första så tycker jag att det är lite olikt dig att i ett osäkert tillstånd försöker gå till motattack på det här sättet?
För det andra så är alla de meriter på din lista i innebandy... Det är en jätte fin lista du har och du är jätte duktig men nu pratar vi om fotboll och det hela var bara ett resultat jag presenterade med ett efterföljande litet hån. Tycker jag du ska kunna ta bättre? Läsarna ville ju ha resultatet.

Vad det beträffar CharlZ så vet ju alla som är någorlunda kompis med han att han är sjuuukt bra på fotboll och vunnit en massa priser. Kan ingen säga något om.

Men det jag pratade om var fotboll, en lärarmatch i skolan. Eller? Har jag fel?

Föresten. Ni förlorade, vi vann.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jajajaja du vann. Det där med Charlie kan jag inte säga något om. Pinsamt, jag vet. Men eftersom jag inte spelar fotboll i Djurgårdens Tips-elit PA-trupp eller vad det nu är så tar jag inte åt mig.

Men Danne. Kom med nåt bättre istället. Blogga om ditt liv, som vi. Publicera någon rolig film, som vi. Kom inte hit och förstör, då blir du utskickad.