onsdag 4 juni 2008

21. Intervju med Danne

Hejhej Daniel Edenvik, allt bra?
Halloj, allt är bara bra tack

Är det någon fråga om ett specifikt ämne du befarar skall komma upp?
Njaee.....?

OK. Hur känns det att vara ifrån Stockholm?

Antar att det är bra.

Kan du göra bakåtvolt på studsmatta?
Det är det enda jag kan!
eller vänta

Jag väntar

bakåtvolt, det är bakåt... ska prova senare ikväll. tror inte

Vi frågar även dig den ultimata frågan: Ballerina eller Singoalla?
Ha! den var lätt. Ballerina!

Tycker du om att fika?
Otroligt mycket

Vi stör oss något otroligt om att du och Manne heter ”Dannne” respektive ”Mannne” på Playahead – vem var egentligen först?
Playahead? vad är det?

Åh nej, inte den där Alexandra-stilen. Kom igen. Playahead, du vet mycket väl vad jag menar.
Facebook är INTE mycket coolare.
Facebook ÄR mycket coolare men hag tror det var jag...b J

Och ”Dannne” överlag, tycker inte du att det är jävligt töntigt?
varför är det töntigt?

Bara en fråga. Men men
jag tycker helt klart att CharlZ är töntigare....
utav flera anledningar

Som?
1. han hater ju för i helvete inte ens Charls.
2. Att han använder ett Z göra allt direkt mycket töntigare.
3. Att han är jääääävligt nöjd med det. (detta kan han inte säga emot).

Blev du vän med Manne bara för att han rimmar på Danne? ”Danne och Manne, radarparet liksoM”?
Helt klart

Kan du spela dim-ackord på gitarr?
Jag kan nått men är absolut inte bra. Ciss-dim tror jag att jag kan

Vad här i livet irriterar dig som fan?
Mycket. Men framförallt! Det finns en, relativt ung tjej som någon/några dagar i veckan delar ut tidningen .SE i centrum. Och hon ler och ser alltid så jävla glad ut. Det hatar jag.

Vadå, tror du inte att hon är nöjd med sitt yrke?
Tror hon är såpass ung så det inte är hennes yrke.

Vilka tror du kommer bli mest ihågkommna i skolan – vi eller ni?
Helt klart vi. Ni kommer för de första bara bli ihågkommen av trist folk och trista lärare. Har hört från väldigt många att standarden på skolan sjönk rehjält för snart 1 år sen.

Ja, för du vet att Davids loggbok kommer hänga inramad med texten ”Hall of Fame” i matsalen? Har något liknande hänt dig?
Det är bara tragiskt och den kommer försvinna dagen efter den hängs upp. garanterat

Vart bor du helst i ett år: Hudiksvall, Umeå, Moskva, Tbilisi eller Kiruna?
Tuff,

.. men?
*inget svar*

Måste tyvärr be om ett svar
Tblisi är nog lite småmysigt men nej. Kiruna har mygg, så nej. Umeå, för mycket norr, så nej. Sen blir det tufft. hudiksvall är också norr ju. Eller aldrig moskva föresten. kan du inte säga nån sydligare?


Annars blir det Hudiksvall

Är denna intervju vad du förväntade dig? Vad fattas? Är det något du tycker vi bör veta om Daniel Edenvik? Passa på nu
Jag tycker den va lite skum

Tycker du att intervjuerna med Charlie och David var normala då?
Vilka?

De på Dagge. Du har väl inte missat?
Jo?

Ok, skit samma. Men vill du berätta nåt mer?
Antar inte det...

Besviken?
Ingenting faktiskt

Du får hälsa till någon, sen är vi färdiga!
Hmm, jag vill hälsa till den där anonym som visste att jag hade träning. Vem är du?

Det är frågan! Tack!
Tack själv. När slutar ni imorgon?

mingel efter kl 10, skulle gissa på 12 senast. kalas på kvällen?
hmm ingen aning. träning till 10 förmodligen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dem förra interviuerna var MYCKET bättre!! F'CK!

Anonym sa...

förresten, hur mycket slutade matchen mellan er o lärarna?