måndag 2 juni 2008

28. Dagen i bilder och ord

Först och främst - välkommen till en blogg som LEVERERAR.

På lunchen byggde vi en mycket fin mjölkpyramid. Medan Charlie var på massage så spelade jag fotboll med andra tuffa nior. Imorgon är det lärarmatch!!1
Vi skrev ut en SJUUKT snygg banderol som ska upp i stan. Fast jag vet, bloggadressen är inte denna. Vi ska se över det där.

Jag har badat och hoppat studsmatta. Det där med svett och damp var inte riktigt sant men ni vet själva hur kul det är med studsmatta.
Har fått reda på alla mina slutgiltiga betyg också. Tänker inte berätta men jag är nöjd.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken tid börjar matchen? tacksam för svar

Anonym sa...

Matchen börjar mellan 11.45-12.00.

Anonym sa...

vad dum du är charlie, nu kommer det anhängare från hela sverige!