fredag 6 juni 2008

19. Vill du se min meritlista Daniel?

Har man meniskskada på samtliga knän (d.v.s. två), och om man inte har spelat fotboll sen jag spelade i Tumba så kan jag smälta förlusten. Det kan Charlie också, speciellt eftersom vi har åstadkommit dessa resultat under våra karriärer.

- SM-guld 2008
- Storvreta-silver 2008
- Sanktan-silver 07 & 08
- Storvreta-guld 2007
- Mestareiden Cup-guld 2007
+ Sätra Cup, Barkarbys cuper, Zone-cup (där jag har blivit All-star alla tre åren) + en massa annat skit etc.

Charlie har deltagit i.. vad är det? Tre Gothia-cup finaler? Vart kapten i ett av Sveriges bästa lag. Uttagen till pojklandslaget. Han får väl förklara mer ingående om du nu vill veta.

Din tur Danne. Gissar att det är någonting i stil med "seriesegrare 2005 P91 div. 6" eller dylikt. Varsågod, vi väntar.

Gårdagen då? Jo, fylld med en massa förträffliga intermezzon. Skolavslutning; fick mina betyg. Fick uppträda. Sa adjöken till alla lärare. Gjorde dock inget hyss. Därefter fika hos mig. Därefter student-grej hos min kusin. Därefter mot Charlie. Kan säga att jag vann sex av sex gånger när vi körde Singstar. Charlie skyllde på att "den blåa micken är ju bättre". Nåja. Sent på kvällen kollade vi på Viktor-filmen här på bloggen och alla skrattade utav bara helvete. Någon som har missat? Titta nu!



/ David

1 kommentar:

Anonym sa...

charlie, satsar du på landslaget?